רוצה להעשיר את הידע הקולנרי שלך וללמוד דברים חדשים במטבח?

הצטרפו לניוזלטר שלנו עוד היום
בחינם והשארו מעודכנים

קטגוריות

הכל על אוכל טוב ומטבחים מן העולם

כולנו אוהבים אוכל טוב – מי לא בעצם? כשיוצאים לדייט רומנטי, כשרוצים לחגוג עם חברים על קידום בחברה או במפגש משפחתי – כולנו אוהבים להכין אוכל או להתארח במסעדות גורמה יוקרתיות לציון המאורע המיוחד.

אוכל טוב זה מה שמגדיר את איכות החיים שלנו, וכאן באתר מגזין האוכל יש את כל מה שאתם צריכים לדעת על מתכונים ואוכל מכל המטבחים מהעולם! רוצים לדעת עוד? מעוניינים לטעום קצת מכל הטוב הזה? המשיכו לקרוא במאמר זה ובקרו באתר מגזין האוכל!

כיצד להכין סעודת גורמה כמו שצריך?

רובנו אוהבים להכין את האוכל שאנחנו אוכלים, או לפחות מנסים לעשות את זה בזמנים מסוימים ובאירועים חגיגיים, כמו למשל להכין ארוחה רומנטית לבת הזוג או ארוחת שבת מיוחדת. לחלק מאתנו ששואפים הרבה יותר מזה לוקחים את זה צעד אחד קדימה ולומדים להיות שפים ברמה מקצועית. חלק מאתנו לא מסתפק רק מהכנה ואכילה של מאכלים מקומיים אלא מעוניינים לדעת עוד על מטבחים מן העולם ומאכלים חוצי יבשות, על מנת לחוות את החוויה הקולינרית העולמית על הצד הטוב ביותר. אוכל, אחרי הכל, זה רק לא אוכל ובהחלט לא מתחיל ומסתיים בשובע שלנו – מדובר בחוויה עוצמתית שנחרטת בנו לצמיתות ומלווה אותנו כל הזמן. באתר הזה תוכלו ללמוד כיצד להכין ארוחות מיוחדות שמגיעים מכל מני מטבחים מן העולם.

ללמוד מהטובים ביותר

ממי אפשר ללמוד טוב יותר כיצד להכין ארוחות מיוחדות אם לא דרך אנשים שמקדישים את מיטב שנותיהם בהכנה של אוכל יוקרתי ואיכותי לכמויות גדולות של אנשים, רוב שעות היום? שפים בחרו להקדיש את חייהם או חלק מהם בלימוד של מאכלים מיוחדים וכן תורות שלמות של מטבחים מן העולם. לכל מטבח יש את המנות המיוחדות שלו, התבלינים משלו, צורות הכנת והגשת האוכל האופייניות לו. כאן באתר תוכלו לקבל הצצה קטנה וטעימה מהסודות הכמוסים ביותר של השפים המובחרים ביותר בארץ ובעולם, ללמוד על מתכונים ואוכל טוב. בואו ללמוד מהם לפני שיתקרר!

להקפיד על כל הפרטים הקטנים

פעמים תכופות מדי יוצא שההבדל בין ארוחה מוצלחת לארוחה גרועה מתחיל ונגמר בדברים הקטנים ביותר. מדובר במלאכה שהיא מדע של ממש – יש להקפיד על הזמנים של הבישול או הצלייה על הדקה. דקה אחת יותר או דקה אחת פחות עשויות להרוס את הכל ולגרום לבזבוז רב של חומרי גלם איכותיים ותסכול רב. חשוב מאוד להקפיד על כמויות מדויקות של תבלון מראש, ולהיזהר שלא יישפך לכם אפילו קמצוץ. גם להכנה וסידור מראש של המטבח או האזור בו אתם מתכוונים להכין את האוכל ישנה חשיבות עליונה. אתם צריכים לעבוד בסביבה נקייה, מאורגנת, מסודרת בה כל פריט שנחוץ להיות שם יהיה וכל מה שלא נחוץ לא יהיה.
זה הזמן לגשת למטבח ולהתחיל את החגיגה!

 

מתכונים שבטח יעניינו אותך
הוסף שניות 00 הורד שניות
:
הוסף דקות 00 הורד דקות
:
הוסף שעות 00 הורד שעות