רוצה להעשיר את הידע הקולנרי שלך וללמוד דברים חדשים במטבח?

הצטרפו לניוזלטר שלנו עוד היום
בחינם והשארו מעודכנים

קטגוריות

טיפים לקיצוץ חשבון הסופר שלכם

במאמר זה תמצאו רשימה של טיפים לקניות בסופר, שיעזרו לכם לחסוך כסף. על ידי ביצוע הטיפים האלה, תוכלו לעקוב אחר ההוצאות שלכם ולחסוך כסף על מזון ודברים אחרים שאתם צריכים.

חשוב שתהיה לכם גישה שיטתית אם אתם רוצים להפיק את המרב מהכסף שלכם בקניות מצרכים או קניות של מוצרי בית אחרים בסופרמרקט, שעשויה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף על מזון וצרכים אחרים. בזמן קניות בסופרמרקט, אתם יכולים לקצץ בעלויות ולו רק על ידי ביצוע ההנחיות הבאות:

  1. ערכו תכנית מפורטת
    קחו קצת זמן לחשוב מה אתם רוצה לאכול בכל יום בשבוע הקרוב ורשמו רשימה של המצרכים שתצטרכו לפני שאתם יוצאים לשוק. כך תוכלו לשלוט טוב יותר בהוצאות שלכם ולהימנע מקבלת החלטות פזיזות כתוצאה מכך.

  2. השתמשו במבצעים והנחות
    סופרמרקטים מריצים לעתים קרובות ימי מכירות מרוכזים ומבצעים על מגוון מוצרים, אז הקפידו לנצל את ההזדמנויות הללו. אתם יכול לחסוך אפילו יותר כסף על ידי שימוש בקופונים, שזמינים גם הם.

  3. השוו מחירים
    אתם לא צריכים פשוט לתפוס את הדבר הראשון שאתם רואים. במקום זאת, תקדישו זמן לחיפוש, להשוות מחירים ולקבל את ההצעה הטובה ביותר האפשרית. חשוב לזכור לבדוק את התמחור לפי היחידה, שניתן למצוא על תג המדף. כאשר משווים מספר גדלים של אותו מוצר, זה יכול להיות כלי מאוד מועיל.

  4. קנו בכמויות גדולות
    השקעה בכמויות גדולות של סחורות בלתי מתכלות כמו שימורים, אורז ופסטה יכולה לעזור לכם לחסוך כסף בטווח הארוך, במיוחד אם אתם קונים את הדברים האלה בכמויות גדולות יותר. רק היו בטוחים שאתם לא קונים יותר ממה שאתם יכולים לצרוך בפועל לפני שהמוצר יתקלקל.

  5. התרחקו מדברים שכבר פרוסים וארוזים
    רכישת פירות וירקות שכבר חתוכים וארוזים עשויה ללא ספק לחסוך לנו זמן, אבל זה יעלה יותר כסף בטווח הארוך מאשר אם הייתם קונים אותם שלמים ועושים את החיתוך בעצמכם. הדבר נכון גם לגבי ארוחות וחטיפים מוכנים. למרות העובדה שהם יכולים להיות אטרקטיביים, העלויות שלהם יכולות להצטבר בקרוב.

  6. הימנעו מלצאת לקניות כשאתם מורעבים
    קל יותר לקבל החלטות פזיזות כשאנחנו רעבים, אז אם אתם יכולים, נסו להשיג משהו לאכול לפני שאתם יוצאים לקניות.

 

על ידי אירגון נכון ושימוש בטיפים אלה, תוכלו להפיק את המרב עבור הכסף שלכם כשאתם קונים בסופר או במכולת. זכרו להכין תוכנית מפורטת, לנצל את המבצעים וההנחות, להשוות מחירים, לקנות בכמויות גדולות, להימנע מפריטים פרוסים וארוזים מראש, לשלם במזומן ולא פחות חשוב לא ללכת לקניות כשאתם רעבים. אתם יכול לחסוך כסף מבלי לוותר על איכות הדברים שאתם קונים. והחלק הטוב ביותר הוא שתוכלו למתוח את תקציב הסופר שלכם ולהשאיר יותר כסף לדברים אחרים שאתם רוצים.

מתכונים שבטח יעניינו אותך
הוסף שניות 00 הורד שניות
:
הוסף דקות 00 הורד דקות
:
הוסף שעות 00 הורד שעות