רוצה להעשיר את הידע הקולנרי שלך וללמוד דברים חדשים במטבח?

הצטרפו לניוזלטר שלנו עוד היום
בחינם והשארו מעודכנים

קטגוריות

בישול עם ילדים: טיפים לחוויה מהנה ומתגמלת

בילוי במטבח עם ילדים יכול להיות חוויה מהנה ומספקת המלמדת אותם כישורי חיים יקרי ערך וכן מטפחת בהם אהבה למטבח טעים. חשוב לשים לב שאתם עושים את זה נכון כדי לא להכנס לפאניקה מיותרת. הנה מספר נקודות חשובות.

חווית בישול עם הילדים יכולה להיות מהנה ומשמחת. זה לא רק יכול לעזור לילדים לפתח כישורי חיים חשובים כמו ביצוע הוראות, מדידת מרכיבים ותרגול בטוח של טיפול במזון, אלא גם יכול להכיר לילדים את ההנאות של יצירה והתענגות. וזו דרך מצוינת להכיר לילדים את חדוות הבישול.

להלן כמה הצעות להפקת המירב מזמנכם במטבח עם ילדיכם:

  1. התחילו במתכונים פשוטים
    כשאתם במטבח עם ילדיכם, חשוב לבחור מתכונים פשוטים. כאלה שלא דורשים הרבה מרכיבים או שלבים מסובכים וניתן להשלים אותם בקלות. זה יעזור לשמור על התהליך מבדר וניתן לניהול עבור כל המעורבים.

  2. שלבו את ילדיכם בתהליך הכנת התוכניות
    שלבו את הילדים בתהליך בחירת המנה ואיסוף הרכיבים הדרושים לפני תחילת הבישול. זה יכול לגרום להם להרגיש שקועים יותר בתהליך ולתת להם תחושת בעלות על הארוחה שהם מכינים לעצמם.

  3. צרו סביבת עבודה מאובטחת ומאורגנת היטב
    ודאו שאזור העבודה נקי ומאורגן היטב לפני שתתחילו בתהליך הבישול. זה יקל על הילדים לעקוב אחר המתכון ויעזור להפחית את הסבירות להתרחשות תאונות.

  4. הנחו את הילדים כיצד לשמור על מזון בטוח
    תוך כדי הבישול, יש לכם הזדמנות נפלאה ללמד את ילדיכם כיצד לשמור על בטיחות המזון. זה כולל שטיפת ידיים ביסודיות לפני הטיפול באוכל, שמירה על פריטים לא מבושלים באזור שונה מארוחות מבושלות ואחסון שאריות בצורה נכונה ומתאימה.

  5. פרקו את המתכון לשלבים
    כדי שיהיה קל יותר לילדים לעקוב אחר תהליך הבישול, יש לחלק את המתכון למספר שלבים קטנים יותר, וכדאי לעבור איתם על כל שלב לפני שמתחילים. זה יכול לעזור להם להבין את ההליך ולעקוב אחר שלבי ההכנה.

  6. עוררו את הילדים להשתמש בדמיון שלהם
    למרות שחשוב להקפיד על ההוראות המתכון, זה ממש בסדר לאפשר לילדים לשנות טיפה את המתכון לפי איך שבא להם. תזרמו עם זה, זה יניע אותם להשתמש בדמיונם ולנסות מגוון טעמים ורכיבים.

  7. היו סבלניים ותהנו
    פעולת הכנת האוכל עם ילדים עלולה להיות קשה לפעמים, ולכן חיוני להקפיד על סבלנות ולזכור שהפעילות צריכה להיות מהנה. אתם לא צריכים להלחץ אם קצת לא נקי או שהאוכל לא הכי טעים. הנקודה היא להנות מהחוויה ולהמציא משהו מענג ביחד.

כמו שהבטחנו, להלן מבחר מתכונים קלים, מהנים וידידותיים לילדים:

פנקייקס הם אופציה נהדרת לילדים מכיוון שהם פשוטים להכנה ומאפשרים להם לבטא את האינדיבידואליות שלהם באמצעות התוספות שהם בוחרים. ראשית, מורחים חמאת בוטנים וג'לי על פרוסות לחם אישיות, ולאחר מכן עודדו את הילדים להוסיף כל תוספות שהם אוהבים, בין אם זה בננות, תותים או גרנולה.

סופלה שוקולד הוא קינוח מרתק ופשוט שילדים עשויים לסייע בהכנה והתאמה אישית לפי העדפותיהם.

פיצה: מכיוון שילדים יכולים להיות יצירתיים עם התוספות שהם שמים על הפיצה שלהם, הכנת פיצה ביחד במטבח היא פעילות נהדרת למשפחות. לאחר שפרחת רוטב עגבניות וגבינה על קרום שכבר הוכן, העבירו את הפיצה לילדים ועודדו אותם להעלות עליה כל מה שהם אוהבים, בין אם זה פטריות או זיתים.

מתכונים שבטח יעניינו אותך
הוסף שניות 00 הורד שניות
:
הוסף דקות 00 הורד דקות
:
הוסף שעות 00 הורד שעות