רוצה להעשיר את הידע הקולנרי שלך וללמוד דברים חדשים במטבח?

הצטרפו לניוזלטר שלנו עוד היום
בחינם והשארו מעודכנים

קטגוריות

הסודות לבחירת הדגים הטריים ביותר

איכות הדג היא סופר חיונית כשרוצים לבשל ארוחת דגים טעימה. לארוחת הצהריים הבאה שלכם, תשקלו לאסוף דגים טריים משוק הדגים, אבל לפני שתעשו זאת, הכירו את הדרכים הטובות ביותר לבחור את הדגימות האיכותיות ביותר. הנה כמה עצות כיצד לבחור דג טרי וטעים לארוחה הבאה שלך.

מחפשים דגים טריים לארוחת הערב או הצהריים הקרובה? אז שתדעו שיש חשיבות מכרעת לבחירת דג איכותי וטרי. לא משנה אם תרצו להכין אותו בעצמכם במטבח שלכם או לתת אותו לבן משפחה. הנה רשימה של עצות והצעות שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר:

1. ודאו שיש להם עיניים בהירות וברורות.
בבחירת דג, אחד הדברים הראשונים שכדאי לעשות הוא לבחון את העיניים של הדג. הם לא צריכים להיות מעורפלים או בעלי מראה שקוע. במקום זאת, הם צריכים להיות בהירים וברורים. זהו סימן חזק לכך שהדג לא נשמר במשך זמן ממושך ולכן הוא עדיין טרי.

2. לוודא שהזימים נקיים.
הזימים של דג טרי שנתפס יהיו בצבע אדום או ורוד תוסס. אם הקשקשים הפכו חומים או איבדו את הברק שלהם, זה עשוי להיות אינדיקציה לכך שהדג מתקלקל.

3. חפשו בשר מוצק.
כאשר אתה לוחץ על דגים טריים, הבשר צריך להיות מוצק ואלסטי; הוא אמור לקפוץ בחזרה למקומו. אם הבשר דייסתי או מתקלף, ייתכן שהוא לא טרי כפי שהייתם רוצה שיהיה.

4. יש לוודא שיש לו ריח נקי.
הריח של דגים טריים צריך להיות מלוח. ככל הנראה, הדג אינו טרי כפי שהייתם רוצים שיהיה אם הוא פולט סירחון חריף ופוגעני.

5. שאל את המוכר על הדג וכיצד הוא אוחסן.
לשאול מאיפה הגיע הדג ואיך הוא אוחסן. אם הספק מודע היטב ומסוגל לספק לך את הפרטים הנ"ל, זהו אינדיקטור חיובי לכך שהדגים שהם מוכרים הם באיכות גבוהה.

כשיוצאים לקנות דגים טריים, יש לתת את הדעת גם על מיני הדגים שאתם מתכוונים לרכוש. זנים מסוימים של דגים, כמו סלמון וטונה, רגישים יותר להתקלקל מאחרים. אם אתם לא בטוחים איזה דגים לקנות, כדאי שתשאלו את הספק או המוכר ובקשו כמה רעיונות או שתעשו מחקר מקוון כדי לגלות אילו זני דגים זמינים בתקופה המתאימה של השנה.

בשורה התחתונה, להיות פרואקטיבים ולפקוח עין אחר סימנים מובהקים של טריות זה ללא ספק חובה באסטרטגיה מוצלחת לרכישת דגים טריים. אם תשימו לב לרמזים ולהמלצות הללו ותוציאו אותם לפועל, תהיו בטוחים שהדגים שתרכשו לארוחת הערב הבאה שלכם יהיו באיכות הגבוהה ביותר האפשרית.

מתכונים שבטח יעניינו אותך
הוסף שניות 00 הורד שניות
:
הוסף דקות 00 הורד דקות
:
הוסף שעות 00 הורד שעות